2010. június 13., vasárnap

Látogatóban

Tegnap Imivel meglátogattuk Bencét, épp amikor ott voltunk akkor rakták ki az ITO-ról, segítettünk átpakolni, majdnem sírtam, amikor megláttam tiszta püffedt volt az arca a sok víztől, úgy nézett ki mint egy kis szumós, alig ismertem meg...nagyon örült nekünk, és végül nem bántam meg, hogy bementem hozzá...cuki volt nagyon, simogatta az arcom, a hajam, Iminek is...3-4 nap és jöhetnek haza...
Óvatosan már a hátán is lehet fektetni, nem kell már kikötözni sem, szintén óvatosan fel lehet ültetni, Zsuzska már ölben vitte át a Hemóra...
Segítettünk nekik bepakolni, egy kicsi 4 ágyas szobában vannak hárman, elég lehangoló volt, egy nagyobbacska lány, kb 12-14 évesnek saccolom, éppen akkor kapta a kemót, a fején már kendő volt, és eléggé le is volt soványodva szegény...:(A másik szobatársuk egy nyíregyházi kisfiú, Dominik, kicsit idősebb, mint Bence, ő is éppen kapta a színes infúziót...:(
Délután mondta Zsuzska, hogy kapott Bence vízhajtót, így vissza is alakult a kis arca, már nem volt olyan csúnya, mint amikor én láttam...
Nem voltunk benn sokáig, mert egyszerre csak egy felnőtt lehet a gyerekkel, meg túl kicsi is volt a szoba ahhoz, hogy ott maradjunk...
(Jah az ITO-n még szarakodtak kicsit, mondták, hogy mehetnek a Hemóra, összepakoltunk, indultunk el, akkor szóltak, hogy bocsi mégsem, mert kellene egy hepa gyorsteszt, amit most nem tudnak megcsinálni, úgyhogy nem megy senki sehová bizonytalan ideig...Zsuzska kicsit elkeseredett, aztán 5 perc múlva jött a nővér, hogy Szegedi főorvos üzeni nem kell a hepa teszt, már várja őket nagyon az osztályon...:) Hugi nagyon meg van elégedve Szegedivel, azt mondja jó fej, és nagyon emberséges, de mindenki más is ilyen...mondjuk egy ilyen jellegű osztályon ez alapkövetelmény, nem is lehetne máshogy...)

1 megjegyzés:

  1. ÖRülök, hogy jól sikerült a műtét, és szépen javul Benci állapota! További sok gyógymanót és erőt küldök nektek!

    VálaszTörlés